VELKOMMEN TIL GJERN IDRÆTSFORENING

GENERELT FOR GJERN IF

FØLG MED PÅ FACEBOOK OG HER PÅ SIDEN FOR OPDATERINGER!

Her kan du se programmet for vandreture - klik HER!

ØNSKER DU AT MELDE TIL MOTIONSGYMNASTIK HUSK DA AT GÅ IND UNDER IDRÆT I DAG TIMERNE OG IKKE UNDER GYMNASTIK.

Har du problemer med at logge ind for at tilmelde. Prøv at at rydde din browser inden du logger ind.

HUSK VENLIGST AT TILMELDING OG BETALING FOREGÅR HER PÅ SIDEN - IKKE VIA MOBILEPAY!

Har du brug for hjælp til at logge på, tilmelde dig hold eller booke baner? Så følg guiden HER!

PRØVETIMER:
Det er muligt at få en gratis prøvetime i Gjern IF. Det gælder kun startdatoen for den ønskede time, og hvis dette ikke er muligt, skal det aftales individuelt med træneren. Læs meget mere under tilmelding i menuen. Og husk - du er først sikret en plads på holdet når du har tilmeldt og gennemført betalingen på hjemmesiden.

MOTION

GJERN LØBEKLUB

Fælles løbetræning:

Hver mandag kl. 19.30 (mødested: Gjern Kultur- og Idrætscenter)

Hver onsdag kl. 17.00 (mødested: Teglværksgrunden)

Hold dig også altid opdateret på Gjern Løbeklubs Facebook-side (indsæt følgende link: https://www.facebook.com/groups/gjernmotion/

HER FINDER DU KLUBHUSET/SPORTSPLADSEN

Kontakt til webmaster: Har du spørgsmål, billeder, info om kommende aktiviteter eller blot ris/ros til hjemmesiden, så kontakt webmaster Mathias Birkkjær Nielsen på mathiasbn[snabel-a]gmail.comSå skal jeg se, om jeg kan hjælpe dig.

Gem GemGemGemGem GemGem GemGem GemGem GemGem